Skip to main content

Genuine Marketing Tips

ЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯСС
GENUINE MARKETING MODULE
ЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯССЁЯСС

LEAD GENERATION MARKETING MODULE....

ЁЯСЙMARKETING MODULE PROCESS:-
1.Phase 1-  MARKETING MANAGEMENT
- Marketing Segment and Targets
- Brand Positioning
- Product Strategy
- Pricing Strategy

2. Phase 2- MARKET #RESEARCH
- Sampling or Freeware
- Questionnaires Design
- Data Analysis and Interpretation
- Marketing Research

3. Phase 3 - #CONSUMER #BEHAVIOR
- Product Market Choice
- Market Segmentation
- Target Market Decision
- Personality and Attribution

4. Phase 4 - #MARKETING #PLANNING & #STRATEGY
- Marketing Strategy
- Competition Analysis
- Growth Strategy
- Product Strategy
- Pricing Strategy
- Distribution Strategy

5. Phase 5- #SALES #DISTRIBUTION
- Sales Planning And Budgeting
- Product Lifecycle
- Sales Forcasting
- Marketing Channel

6. Phase 6- #BRAND MANAGEMENT
- Brand Identity
- Brand Positioning
- Brand Communication
- Brand Equity
- Brand Valuation
- Brand Stratergy

7. Phase 7- #ADS MANAGEMENT
- IMC
- AD Segmentation
- AD Positioning
- AD Regulation
- Advertising

8. Phase 8- #ECONOMICS
- Demand and Supply Strategy
- Market Efficiencies
- Cost of Production / Process
- Micro to Macro Business Economics

ЁЯСЙMARKETING MIX PROCESS
1. ADVERTISING
2. SALES PROMOTION
3. EVENTS N EXPO
4. PR AND PUBLICITY
5. REFFEREL INCOME SCHEME
6. DIRECT MARKETING
7. PERSONAL SELLING

ЁЯСЙPR CONTENT MARKETING PLAN
- SEO
- WEBSITE
- BLOGGING
- EMAILS
- CONTENT WRITING
- SOCIAL MEDIA
- PRESS RELEASED
- FEEDBACKS
- MEDIA COVERAGE

ЁЯСЙMARKETING PLAN
1. CREATE VISION
2. IDEAL CONTENT
3. BRANDING
4. MARKETING GOALS AND ANALYSIS
5. MARKETING STRATEGY
6. ACTION PLAN
7. SALES TOOLKIT
8. PIVOTING
9. REVIEWS
10. ACTION PLAN
11. FEEDBACK
12. EQUILIBRIUM

ЁЯСЙSALES PLANNING
1. SALES STRATEGY AS PER PR AND MARKETING
2. SALES PLANNING
3. SALES PROCESS
4. SALE ORGANIZING
5. SALES PLAN EXECUTION
6. SALES
7. SALES SUPPORT
8. AFTER SALES SUPPORT
9. CUSTOMER CARE

ЁЯСЙDIGITAL MARKETING MODULE
- SEO
- WEBSITE
- GOGGLE AD WORDS
- SOCIAL MEDIA MARKETING
- BLOGGER
- E- MAGAZINE
- E- SUSCRIBTION
- EMAIL MARKETING
- FORUM
- DIGITAL MARKETING STRATEGY WITH SOSTAC Planning

If you are professional , Businessperson, Entrepreneurs or self Employed Person and want design PR , MARKETING AND SALES Module kindly contact us to design and execution of Your Company sales....

#DrShivangi
- Founder of #Born2Biz and #UdyogMegh Business Apps
Mob no - 8850560056
www.born2biz

Comments

Popular posts from this blog

Franchise Module

Franchise:                     Franchise means development. If you would like to run your business with passive income sources that time, business should be expand in multiple ways. Business goes hand and hand with marketing and franchising. There are lots of businesses which can be growing with franchise model. Franchise is replica of main branch or company.   Franchise Structure: 1.     Franchisee:  A person, who will buy a franchise, is a franchisee. After franchising, Franchise buys the right to operate a business, while using the franchisor name and existing branding.   2.     Franchisor:  This pertains to the company that sells franchises to franchisees. Franchisors are primarily the parent company that has settled and established processes, products, and branding. The same is then passed on to franchisees in exchange...

рдк्рд░ोрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯ рдХрд╕ा рдХрд░ाрд╡ा ????

рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ॉрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯ рдХрд╕ा рдмрдирд╡ाрдпрдЪा... “ рдЙрдж्рдпोрдЧाрдЪे рд╕्рд╡рдк्рди рдиुрд╕рддे рдЙрд░ाрд╢ी рдирдХा рдмाрд│рдЧू .... рдЖрддा рдд्рдпाрд▓ा рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ॉрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯ рдордз्рдпे рд░ुрдкांрддрд░ीрдд рдХрд░ुрди рд╡ाрд╕्рддрд╡ाрдд рдШрдбрд╡ू...” I.рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ोрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯ рдо्рд╣рдгрдЬे рдХाрдп? рдЖрдкрд▓्рдпा рдордиाрдд рдЬेрд╡्рд╣ा рдЙрдж्рдпोрдЧ рдХрд░рдг्рдпाрдЪी рдХрд▓्рдкрдиा рдпेрддे... рддेрд╡्рд╣ा рддेрд╡्рд╣ा рдЖрдкрдг рдд्рдпा рдХрд▓्рдкрдиेрд▓ा рд╡ाрд╕्рддрд╡ाрдЪे рд╕्рд╡рд░ूрдк рджेрдг्рдпाрдЪा рдк्рд░рдпрдд्рди рдХрд░рдд рдЕрд╕рддो... рд╣्рдпाрдЪ рд╡ाрд╕्рддрд╡ीрдХ рд╕्рд╡рд░ुрдкाрд▓ा рдШрдбрд╡рдг्рдпाрдЪ्рдпा рдоाрд░्рдЧाрдд рдкрд╣िрд▓े рдкाрдКрд▓ рдо्рд╣рдгрдЬे рдЖрдкрд▓्рдпा рдЙрдж्рдпोрдЧाрдЪा рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ॉрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯ. рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ॉрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯ рдо्рд╣рдгрдЬे рдЖрдкрд▓्рдпा рднाрд╡ी рдЙрдж्рдпोрдЧाрдЪा, рдд्рдпाрдЪ्рдпा рдкрдж्рдзрддीрдЪा, рд╕ंрднाрд╡्рдпा рдирдл्рдпाрдЪा рдЖрдгि рдпेрдгाрд░़्рдпा 5 рд╡рд░्рд╖ाрддीрд▓ рдЙрдд्рдкрди्рдиाрдЪा рд░ीрддрд╕рд░ рдЖрдвाрд╡ा рдЕрд╕рддो. рдЬ्рдпाрдЪ्рдпाрдоुрд│े рддुрдо्рд╣ी рддुрдордЪ्рдпा рдХрд▓्рдкрдиेрд▓ा рд╡ाрд╕्рддрд╡ाрдд рдЙрддрд░рд╡рдг्рдпाрдд рдорджрдд рдХрд░ू рд╢рдХрддा. II. рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ॉрдЬेрдХ्рдЯ рд░िрдкोрд░्рдЯрдЪे рдлाрдпрджे:- 1. рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдоॉрдбेрд▓ рдбिрдЭाрдИрди рдХрд░рдг्рдпाрдд рдлाрдпрджा рд╣ोрддो. 2. рдЙрдж्рдпोрдЧाрдЪे рдиिрдпोрдЬрди рдХрд░рдг्рдпाрд╕ рдорджрдд рдоिрд│рддे. 3. рдмँрдХेрддрд░्рдлे рдХрд░्рдЬ рдоिрд│рд╡рдг्рдпाрд╕ рдорджрдд рдоिрд│рддे. 4. рдмिрдЭिрдиेрд╕ рд╕्рдЯाрд░्рдЯ-рдЕрдкрд╕ाрдаी рдк्рд░ाрд░्рдердоिрдХ рдЧुंрддрд╡рдгूрдХрджाрд░ рдоिрд│рд╡рдг्рдпाрд╕ рдорджрдд рд╣ोрддे. 5. рдк्рд░рдд्рдпेрдХ рдкाрдКрд▓ рддोрд▓ूрди рдоाрдкूрди рдШेрдг्рдпाрд╕ рдорджрдд рд╣ोрддे. III. рдмिрдЭिрдиेрд╕ рдк्рд░ॉрдЬेрдХ्рдЯрдЪा рдЖрд░ाрдЦрдбा :- 1. рдЖрдкрд▓्рдпा рдХंрдкрдиीрдЪ...

Kaizen Management

рдХाрдпрдЭेрди рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрди - рд╡्рдпрд╡рд╕ाрдпाрдЪी рдирд╡ी рд╕्рдеाрдкрдиा “рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиेрд▓ा рдЧрд░рдЬ рдпोрдЧ्рдп рдЕрд╢्рдпा рдкрдз्рджрддीрдЪी, рддेрд╡्рд╣ाрдЪ рд╣ोрдИрд▓ рд╡िрдХाрд╕ рдЬेрд╡्рд╣ा рдХ्рд░рдорд╡ाрд░े рдЪाрд▓рдд рдпेрдИрд▓ рдЖрд░ाрдЦрдбा рдЖрдгि рдШрдбेрд▓ рдХिрдордпा рдХाрдпрдЭेрдирдЪी...”                  рдХाрдпрдЭेрди рд╡्рдпрд╡рд╕ाрдпाрдд рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиाрд╕ाрдаी рдиिрд░्рдоाрдг рдЭाрд▓ेрд▓ी рдирд╡ीрди рдЧрд░рдЬ рдЖрдгि рдУрд│рдЦ.. рдЬрдкाрди рд╣ा рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиाрд╕ाрдаी рд╕рд░्рд╡ाрдд рдЕрдЧ्рд░ेрд╕рд░ рджेрд╢ рдоाрдирд▓ा рдЬाрддो рдЖрдгि рдд्рдпाрдд рд╕ुрд░ुрд╡ाрдд рдЭाрд▓ी рдПрдХा рдЖрдЧрд│्рдпा рд╡ेрдЧрд│्рдпा рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиाрдЪी... рдХाрдпрдЭेрди рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиाрдЪी... рдЖрдЬ рдкрд░्рдпंрдд рдк्рд░рдд्рдпेрдХ рдЙрдж्рдпोрдЧाрд╡рд░ рдХोрдгрдд्рдпा рдиी рдХोрдгрдд्рдпा рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиेрдЪा рдкрдЧрдбा рдХिंрд╡ा рдк्рд░рднाрд╡ рд╣ा рдиेрд╣рдоीрдЪ рдк्рд░рднाрд╡рд╢ाрд▓ी рдЕрд╕рддो ; рдЬрдкाрди рдЖрдгि рдЬाрдкрдиिрд╕ рд╡्рдпрдХ्рддी рдЙрдж्рдпोрдЧ, рд╡ेрд│ेрдЪे рдиिрдпोрдЬрди, рдоाрдИंрдб рд╕ेрдЯ, рджूрд░рджृрд╖्рдЯी, рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрди, рдиिрд░्рдоोрддी рд╣्рдпा рдЧोрд╖्рдЯींрд╕ाрдаी рдиेрд╣рдоीрдЪ рдЬрдЧाрд╣ूрди рдкुрдвे рд░ाрд╣िрд▓े рдЖрд╣ेрдд. рдЖрдЬ рдЖрдкрдг рдЬрдкाрди рдордзीрд▓ рдиाрдоांрдХिрдд рд╡्рдпрд╡рд╕्рдеाрдкрдиेрдЪी рдЕрдЧрджी рд╕ोрдк्рдпा рдкрдз्рджрддीрдиे рдоाрд╣िрддी рдШेрдгाрд░ рдЖрд╣ोрдд. рдХाрдпрдЭेрди- рдирд╡ीрди рдмрджрд▓... рдмрджрд▓рдг्рдпाрд╕ाрдаी... рдХाрдпрдЭेрди рдо्рд╣рдгрдЬे рдХाрдп? рдХाрдпрдЭेрди рдо्рд╣рдгрдЬे рдЪांрдЧрд▓्рдпाрд╕ाрдаी рдХेрд▓े рдЧेрд▓ेрд▓े рдмрджрд▓.рдкрдг рдЙрдж्рдпोрдЧाрдЪ्рдпा рднाрд╖ेрдд рдмोрд▓ाрдпрдЪे рддрд░ рд╣्рдпाрдЪा рдЕрд░्рде рд╣ोрддो рд╕ाрддрдд्рдп рдЖрдгि рд╕рддрдд рд╕ुрдзाрд░рдгा. рдХाрдпрдЭेрди рдо्рд╣рдгрдЬे рдЖрдкрд▓ा рдоाрдИंрдб рд╕ेрдЯ рдЬो рдЙрдж्рдпोрдЧाрдк्рд░рдоाрдгे рд╕рддрдд рдмрджрд▓ाрд╡ा рд▓ाрдЧрддो рдЖ...